Společnost Weber-Stephen kompletně mění svou komunikaci

V sezóně roku 2013 přichází značka Weber-Stephen® s novým a revolučním pojetím komunikace svých produktů a firemní filosofie. V obrázkové komunikaci svých produktů postupuje o krok dopředu a udává trendy jako obvykle. Motto: „The Grill, The Original!“ zůstalo a s ním přichází i originální vizuály, které budou prezentovat jedinečnost produktů Weber® a odrážet pravdivý obraz a přirozené prostředí grilování. Veškeré materiály, včetně vizuálů ambasadora a tváře společnosti Weber® Zdeňka Pohlreicha, budou následovat trend reálného, surového a jedinečného zobrazení jídla, lidí i celkového prostředí grilování.

Weber komunikace je samozřejmě i v letošním roce zaměřená na propagaci trendu grilování a nových produktů, ale zároveň v této sezóně posílí i témata, která se věnují kvalitě potravin a změnám v náhledu na kulturu a styl stravování v naší zemi. Odráží jedinečnost produktů Weber, opravdovost a realitu světa grilování.

Osobnostmi letošní kampaně budou opět Zdeněk Pohlreich a šéfkuchař Grilakademie Lukáš Vokrouhlík. Zdeněk Pohlreich, jako výrazná a důvěryhodná osobnost ze světa gastronomie, si opět vybral jeden produkt ze sortimentu Weber, který se rozhodl tuto sezónu opět podpořit a propagovat. Je jím novinka Master-Touch GBS, jedinečný gril s řadou příslušenství a nekonečnými možnostmi použití.

Weber zároveň mění veškeré vizuály, POS a design obchodů, kde je možné grily a příslušenství této značky zakoupit a to včetně prezentace v DIY řetězcích. Toto v současné situaci na trhu velice odvážný a průkopnický krok.

Společnost Weber také letos poprvé přichází s Grilmagazínem Original, se kterým se zákazníci mohou setkat u všech Weber Partnerů, a který dokonale odráží nový způsob reálné a originální komunikace značky. Grilmagazín Original v sobě snoubí lifestylový časopis s novinkami z oblasti gastronomie, zajímavými grilovacími recepty, tipy a triky pro lepší grilování a zároveň slouží i jako katalog produktů Weber.

O značce
Americká společnost Weber-Stephen Products sídlí v Chicagu ve státě Illinois v USA. Již v roce 1952 vytvořil zakladatel společnosti George Stephen první kotlový gril s poklopem. Tento základní princip využívají všechny grily Weber® dodnes. Široké portfolio zahrnuje grily na dřevěné uhlí, plynové i elektrické grily různých velikostí, s různou výbavou a bohatou nabídkou příslušenství. Weber® vyrábí produkty, které se vyznačují vysokou kvalitou a funkčností. Weber® také grily neustále vyvíjí a inovuje. Mezi nejvýznamnější vynálezy patří kromě již zmíněného kotlového grilu, který je vlajkovou lodí firmy, i patentovaný systém Flavorizer Bars®, který tvoří základ plynových grilů, tak i zapalovač briket Rapidfire®, který rychle a efektivně rozpálí palivo v kotlových grilech. Weber® to je výjimečné potěšení a synonymum pro kulturu grilování.
 

Napsat komentář